Apteekrite klienditeenindusalane vene keel
ÕppekavarühmKeeleõpe
ÕpiväljundidÕppija:
1. Teab apteegikaupade venekeelseid nimetusi ja klienditeeninduseks vajalikku suhtluskeelt;
2. tunneb erinevate ravimvormide kasutamisega seotud venekeelset sõnavara;
3. tunneb ravimtaimede ja nende toimetega seotud venekeelset sõnavara;
4. tunneb looduskosmeetikaga seotud venekeelset sõnavara.
Õppekava eesmärkAdna õppijale teadmised ja oskused kasutada venekeelse kliendiga korrektset erialast terminoloogiat
SihtrühmApteegitöötajad
Õppekava koostaja ja juhtSiret Piirsalu, elukestva õppe keskuse juhataja
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemustöökogemus kõrgkoolis vene erialakeele õppejõuna
Õpingute alustamise tingimused töötamine apteegis
Minimaalne osalejate arv11
Maksimaalne osalejate arv13
Õppe maht26 akadeemilist kontakttundi
Õppe sisu1. apteegikaupade venekeelsed nimetused;
2. klienditeeninduseks vajalik suhtluskeel;
2. erinevate ravimvormide kasutamine vene keeles;
3. ravimtaimede ja nende toimetega seotud venekeelne sõnavara;
4. looduskosmeetikaga seotud venekeelne sõnavara.
Õppekeskkonna kirjeldusklassiruum
Õppematerjalide loendõppejõu koostatud õppematerjalid
Lõpetamise tingimusedOsaleja:
1. Saab aru vene keelt kõneleva kliendi soovist ja oskab temaga vastavalt suhelda;
2. oskab vene keeles anda kliendile informatsiooni toote kasutamise kohta;
3. oskab anda ravimtaimede kohta vajalikku informatsiooni vene keeles;
4. oskab kliendiga suhelda vene keeles looduskosmeetikaga seotud teemal.
Väljastatavad dokumendidÕpiväljundid omandanud osalejale väljastatakse tunnistus
Täiendav informatsioon


Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis!