Aiandusteraapia põhimõtete kasutamine avalikus ruumis
ÕppekavarühmTeraapia ja taastusravi
Õpiväljundidõppija:
• tunneb aiandusteraapia põhimõtteid;
• tunneb aiandusteraapia meetodeid;
• teab, kuidas aiandusteraapia põhimõtteid praktikas kasutada.
Õppekava eesmärkAnda teoreetiline ja praktiline ettevalmistus aiandusteraapia põhimõtete kasutamiseks avalikus ruumis
Sihtrühmeraisikud-huvilised, kogukonnaaedade loojad, kooliaedade loojad
Õppekava koostaja ja juhtHanna-Maria Põldma, MA, tegevusterapeut
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemustöötamine valdkonnas
Õpingute alustamise tingimused
Minimaalne osalejate arv11
Maksimaalne osalejate arv20
Õppe maht24 akadeemilist kontakttundi
Õppe sisu• aiandusteraapia põhimõtted;
• aiandusteraapia meetodid;
• aiandusteraapia põhimõtete praktikas kasutamine.
Õppekeskkonna kirjeldusklassiruum, aed
Õppematerjalide loend1. Chalton, G. (2008). Design for Nature in Dementia Care. Jessica Kingsley Publishers.
2. Etherington, N. (2012). Gardening for Children with Autism Spectrum Disorders and Special Educational Needs. Jessica Kingsley Publishers.
3. Haller, R.L., Kramer, C.L. (2006). Horticultural Therapy Methods: Making Connections in Health Care, Human Service, and Community Programs. CRC Press.
4. Simson, S.P., Straus, M.C. (1998). Horticulture as Therapy. Principles and Practice. CRC Press.
Lõpetamise tingimused
Väljastatavad dokumendidõpiväljundid omandanud osalejale väljastatakse tunnistus.
Täiendav informatsioon


Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis!