Aiandusteraapia põhimõtete kasutamine avalikus ruumis | |
Õppekavarühm | Teraapia ja taastusravi |
Õpiväljundid | õppija: • tunneb aiandusteraapia põhimõtteid; • tunneb aiandusteraapia meetodeid; • teab, kuidas aiandusteraapia põhimõtteid praktikas kasutada. |
Õppekava eesmärk | Anda teoreetiline ja praktiline ettevalmistus aiandusteraapia põhimõtete kasutamiseks avalikus ruumis |
Sihtrühm | eraisikud-huvilised, kogukonnaaedade loojad, kooliaedade loojad |
Õppekava koostaja ja juht | Hanna-Maria Põldma, MA, tegevusterapeut |
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemus | töötamine valdkonnas |
Õpingute alustamise tingimused | |
Minimaalne osalejate arv | 11 |
Maksimaalne osalejate arv | 20 |
Õppe maht | 24 akadeemilist kontakttundi |
Õppe sisu | • aiandusteraapia põhimõtted; • aiandusteraapia meetodid; • aiandusteraapia põhimõtete praktikas kasutamine. |
Õppekeskkonna kirjeldus | klassiruum, aed |
Õppematerjalide loend | 1. Chalton, G. (2008). Design for Nature in Dementia Care. Jessica Kingsley Publishers. 2. Etherington, N. (2012). Gardening for Children with Autism Spectrum Disorders and Special Educational Needs. Jessica Kingsley Publishers. 3. Haller, R.L., Kramer, C.L. (2006). Horticultural Therapy Methods: Making Connections in Health Care, Human Service, and Community Programs. CRC Press. 4. Simson, S.P., Straus, M.C. (1998). Horticulture as Therapy. Principles and Practice. CRC Press. |
Lõpetamise tingimused | |
Väljastatavad dokumendid | õpiväljundid omandanud osalejale väljastatakse tunnistus. |
Täiendav informatsioon | |
Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis! |