Juhtimis- ja koostööoskuse arendamise kursus tervishoiutöötajatele | |
Õppekavarühm | Isikuareng |
Õpiväljundid | Õppija: 1.Oskab inimestega suheldes valitseda emotsioone ja vältida suhtlemisel stereotüüpe; 2.teab, kuidas kujundada uskumusi; 3.teab enda kompetentse; 4.teab närvisüsteemi mõju inimese käitumisele; 5.teab kultuuriliste traditsioonide mõju sotsiaalsele käitumisele; 6.tunnetab emotsionaalsete läbielamiste mõju teiste inimeste ja situatsiooni hindamisele; 7.teab liidri rolle; 8.oskab teha sotsiaalset koostööd ja meeskonnatööd; 9.teab, kuidas jagada ülesandeid ja välja valida prioriteete; 10.oskab kasutada loomingulisust koostöös; 11.oskab motiveerida teisest kultuuriruumist pärit koostööpartnereid. |
Õppekava eesmärk | Anda õppijale oskused, kuidas suheldes valitseda emotsioone ja vältida suhtlemisel stereotüüpe, teha loominguliselt sotsiaalset koostööd ja meeskonnatööd ka teisest kultuuriruumist pärit koostööpartneritega ja teadmised enda kompetentsidest ja närvisüsteemi mõjust inimese käitumisele ning kultuuriliste traditsioonide mõjust sotsiaalsele käitumisele, teadmised liidri rollidest ja kuidas jagada ülesandeid ning välja valida prioriteete. |
Sihtrühm | tervishoiutöötajad |
Õppekava koostaja ja juht | Siret Piirsalu, elukestva õppe keskuse juhataja |
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemus | suhtlemistreener |
Õpingute alustamise tingimused | töötamine tervishoiu valdkonnas |
Minimaalne osalejate arv | 10 |
Maksimaalne osalejate arv | 26 |
Õppe maht | 40 kontakttundi |
Õppe sisu | Õppe sisu: 1. Teistest inimestest arusaamine; 2. stereotüübid ja tunnete kujundamine; 3. inimese uskumuste kujundamine; 4. enesetunnetamine ja enda kompetentside arendamine; 5. inimese närvisüsteemi mõju inimese käitumisele; 6. kultuuriliste traditsioonide mõju sotsiaalsele käitumisele; 7. emotsionaalsete läbielamiste mõju teiste inimeste ja situatsiooni hindamisele; 8. liidriks olemine; 9. sotsiaalne koostöö ja meeskonnatöö; 10. kuidas jagada ülesandeid ja välja valida prioriteete; 11. loomingulisuse kasutamine koostöös; 12. soovist koostööni – kuidas motiveerida teisest kultuuriruumist pärit koostööpartnereid. |
Õppekeskkonna kirjeldus | Klassiruum |
Õppematerjalide loend | |
Lõpetamise tingimused | Kursuse lõpetamise tingimused on 70% õppetöös osalemine, ülesannete täitmine, õpiväljundite saavutamine ja lõpetamise tingimustele vastanud õppijatele väljastatakse tunnistused. Kursus lõpeb õpiväljundite hindamisega suhtlemissituatsioonide läbimängimise kaudu. Õpiväljundite hindamiskriteeriumiks on oskus demonstreerida õppejõu poolt ette antud erialast suhtlemissituatsiooni ja analüüsida kaasõppijate suhtlemissituatsioonide lahendusi. |
Väljastatavad dokumendid | Õppijale väljastatakse õppe lõpetamise nõuete täitmisel tunnistus. |
Täiendav informatsioon | |
Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis! |