Supervisioonitehnikate kasutamine nõustamisprotsessis
ÕppekavarühmIsikuareng
ÕpiväljundidÕppija:
• teab supervisiooni kasulikkust töösituatsioonis;
• oskab lahendada konkreetseid juhtumeid patsientidega meeskonnatöö põhimõtteid kasutades;
• saab juurde emotsionaalset jõudu ja ressurssi igapäevatöö läbiviimisel.
Õppekava eesmärkAnda õppijatele teadmised supervisioonitehnikate kasutamisest töösituatsioonis patsientidega suhtlemisel meeskonnatöö põhimõtteid kasutades ja oskused kasutada emotsionaalset jõudu ning ressurssi.
SihtrühmTervishoiutöötajad
Õppekava koostaja ja juhtSiret Piirsalu, elukestva õppe keskuse juhataja
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemussuperviisor
Õpingute alustamise tingimused töötamine tervishoiu valdkonnas
Minimaalne osalejate arv10
Maksimaalne osalejate arv28
Õppe maht24 akadeemilist tundi
Õppe sisu• supervisioon töösituatsioonis;
• juhtumite lahendamine;
• meeskonnatöö põhimõtted;
• emotsionaalse jõu ja ressursi kogumine igapäevatöö läbiviimisel.
Õppekeskkonna kirjeldusKlassiruum
Õppematerjalide loend
Lõpetamise tingimusedTagasisidelehtede täitmine – õppija hindab lähtuvalt iseendast kursuse kasutegurid. Eneseanalüüs: õppija oskab välja tuua supervisiooni kasulikkuse töösituatsioonis, saab abi konkreetsetele juhtumitele patsientidega meeskonnatöö põhimõtteid kasutades, nimetab, kuidas ta saab emotsionaalset jõudu igapäevatöö läbiviimisel.
Väljastatavad dokumendidKoolituse läbinud ja õpiväljundid omandanud õppijale väljastatakse tunnistus
Täiendav informatsioon


Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis!