Erialane inglise suhtluskeel apteegitöötajatele | |
Õppekavarühm | farmaatsia |
Õpiväljundid | Õppija: • teab inglise keele grammatikat A2-tasemel ning oskab seda kliendiga suhtlemisel korrektselt kasutada • teab ingliskeelset erialast sõnavara ja oskab seda kliendiga suhtlemisel korrektselt kasutada |
Õppekava eesmärk | Kujundada teadmised korrektsest, kliendiga suhtlemiseks vajalikust erialasest inglise keele kasutamisest; õpetada erialast ingliskeelset terminoloogiat ning grammatikat klientide teenindamiseks. |
Sihtrühm | farmatseudid, proviisorid, klienditeenindajad |
Õppekava koostaja ja juht | Kateriina Rannula |
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemus | filoloogiaalane kõrgharidus |
Õpingute alustamise tingimused | oskab inglise keele üldkeelt vähemalt A1-tasemel |
Minimaalne osalejate arv | 11 |
Maksimaalne osalejate arv | 15 |
Õppe maht | 26 akadeemilist tundi |
Õppe sisu | Teemad: • inimese keha, organismi funktsioonid; • kliendiga suhtlemine; • grammatika; • sagedased kaebused – sümptomid; • valu liigid, valuvaigistid; • ravimite liigid ning nende manustamine¸ • ravimite toimed ning kõrvalnähud; • ravimite kõrvalnähud; • ravimvormid; • kliendi nõustamine; • ravimi infolehed. • ravimtaimed ning nende toimed; • vitamiinid, toidulisandid; • erialase sõnavara testid. |
Õppekeskkonna kirjeldus | loenguruum |
Õppematerjalide loend | • English for the Pharmaceutical Industry. Oxford University Press, 2010. • Professional English Medical. Penguin English, 2004. • Oxford English for Career. Nursing 1, 2. Oxford, 2008. |
Lõpetamise tingimused | Õppija osaleb õppetöös 80% ja on omandanud õpiväljundid |
Väljastatavad dokumendid | Õpiväljundid omandanud õppijale väljastatakse tunnistus. Õpiväljundid mitteomandanud õppijale väljastatakse tõend. |
Täiendav informatsioon | Igal kohtumisel arendatakse nelja osaoskust – rääkimist, kuulamist, kirjutamist ning lugemist. Põhitähelepanu on kliendiga suhtlemiseks vajaliku sõnavara ning väljendite harjutamisel. |
Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis! |