Kommunikatsioon ja turundus meditsiinis
Õppekavarühm
Õpiväljundid1. Tervishoiumaastiku igapäevasuhtluse kirjutamata reeglid.
2. Kõikmõeldavate kommunikatsioonikanalite ja tänapäeva tehnoloogia oskuslik rakendamine enda ja oma töökoha heaks.
3. Minapildi, ettevõtte, toote või teenuse kujundamine tervishoiuturunduses patsientide ja klientide leidmise eesmärgil.
4. Usalduse loomine meditsiinis.
5. Tervishoiuorganisatsiooni käitumistavad ja reeglid.
6. Tundliku ja delikaatse info jagamine.
7. Veebilehtede ning sotsiaalmeedia mõju ja roll meie näo kujundamisel tervishoius.
8. Hea patsiendiinfo ja mida peab arvestama delikaatsete isikuandmete avalikustamisel.
9. Kuivõrd abistavad meid personalivalikul suhtlusoskus ja eesmärgipärane mainekujundus.
Õppekava eesmärkÕppekava katab meditsiini kommunikatsiooni ja turunduse kahepäevase kursusega, sisaldades oskusi, mida kursusel osaleja saab kohe ellu rakendada oma igapäevatöös. Põhiteemad sisaldavad kommunikatsiooni sihtgrupini viimise võtteid praeguses keskkonnas, meedia ja sotsiaalmeedia võimalusi ja ohte ning nende tarka juhtimist, tervishoiuteenuste turundamist soovitud sihtgruppidele, minapildi esitamise võtteid avalikkusele, kasutades tänaseid võimalusi, võtteid, sotsiaalmeedia kanaleid jpm.
SihtrühmTervishoiuasutuste juhid, tervishoiutöötajad-keskastme juhid, perearstid, pereõed, farmatseudid.
Õppekava koostaja ja juhtSvea Talving
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemusTunnustatud kommunikatsiooni ja turundusekspert tervishoiu valdkonnas
Õpingute alustamise tingimused
Minimaalne osalejate arv8-10
Maksimaalne osalejate arv20-25
Õppe maht16 akadeemilist tundi
Õppe sisuMida teha, et suhtlemine tervishoius oleks ladus, tooks vähem pingeid ja aitaks kaasa igapäevatöö edendamisele? Kas üha uued uudised tervishoiutehnoloogia alalt eeldavad meilt ka teistsugust suhtlemist? Kui jah, siis milliseid? Miks võiks meditsiinitöötaja vajada sotsiaalmeediat, kuidas arvamusi või pakutavaid teenuseid sotsiaalmeedia ruumis kujundada?
Teie tervishoiuasutuses on väga hea teenus. Kuid sellele on kiirelt vaja leida ostja. Kuidas teenusele tarbijat leida? Milliste võtetega enda tegevustest ja oskustest paremini teada anda? Kuidas ellu jääda ja ennast kehtestada tervishoiu võimuredelite vahel, kus mõjuteguriteks on otsustajate, jõuliste persoonide, meedia ning sotsiaalmeedia ülemvõim? Kuidas esineda, mida selga panna, et sõnum toimiks? Milline sõnum kõnetab tervishoiu tippspetsialistidest kuulajaskonda?
Kuidas tagada sujuv kommunikatsioon teile oluliste otsustajate, arvamusliidrite, partnerite ja patsientidega igapäevaselt, ja ka siis, kui asjad hakkavad käest ära libisema? Kas öelda või mitte ja kuidas öelda, et ka kriisimeelses olukorras säiliksid suhted edaspidi positiivsena? Millal tulevad mängu delikaatsed isikuandmed ja kuidas patsiendijuhtumit avalikkusele käsitleda?
Õppekeskkonna kirjeldusKlassiruum
Õppematerjalide loend
Lõpetamise tingimused
Väljastatavad dokumendidÕppijale, kes omandab õpiväljundid, väljastatakse tunnistus. Õppijale, kes ei omanda õpiväljundeid, väljastatakse tõend.
Täiendav informatsioon


Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis!