Kommunikatsioon ja turundus meditsiinis | |
Õppekavarühm | |
Õpiväljundid | 1. Tervishoiumaastiku igapäevasuhtluse kirjutamata reeglid. 2. Kõikmõeldavate kommunikatsioonikanalite ja tänapäeva tehnoloogia oskuslik rakendamine enda ja oma töökoha heaks. 3. Minapildi, ettevõtte, toote või teenuse kujundamine tervishoiuturunduses patsientide ja klientide leidmise eesmärgil. 4. Usalduse loomine meditsiinis. 5. Tervishoiuorganisatsiooni käitumistavad ja reeglid. 6. Tundliku ja delikaatse info jagamine. 7. Veebilehtede ning sotsiaalmeedia mõju ja roll meie näo kujundamisel tervishoius. 8. Hea patsiendiinfo ja mida peab arvestama delikaatsete isikuandmete avalikustamisel. 9. Kuivõrd abistavad meid personalivalikul suhtlusoskus ja eesmärgipärane mainekujundus. |
Õppekava eesmärk | Õppekava katab meditsiini kommunikatsiooni ja turunduse kahepäevase kursusega, sisaldades oskusi, mida kursusel osaleja saab kohe ellu rakendada oma igapäevatöös. Põhiteemad sisaldavad kommunikatsiooni sihtgrupini viimise võtteid praeguses keskkonnas, meedia ja sotsiaalmeedia võimalusi ja ohte ning nende tarka juhtimist, tervishoiuteenuste turundamist soovitud sihtgruppidele, minapildi esitamise võtteid avalikkusele, kasutades tänaseid võimalusi, võtteid, sotsiaalmeedia kanaleid jpm. |
Sihtrühm | Tervishoiuasutuste juhid, tervishoiutöötajad-keskastme juhid, perearstid, pereõed, farmatseudid. |
Õppekava koostaja ja juht | Svea Talving |
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemus | Tunnustatud kommunikatsiooni ja turundusekspert tervishoiu valdkonnas |
Õpingute alustamise tingimused | |
Minimaalne osalejate arv | 8-10 |
Maksimaalne osalejate arv | 20-25 |
Õppe maht | 16 akadeemilist tundi |
Õppe sisu | Mida teha, et suhtlemine tervishoius oleks ladus, tooks vähem pingeid ja aitaks kaasa igapäevatöö edendamisele? Kas üha uued uudised tervishoiutehnoloogia alalt eeldavad meilt ka teistsugust suhtlemist? Kui jah, siis milliseid? Miks võiks meditsiinitöötaja vajada sotsiaalmeediat, kuidas arvamusi või pakutavaid teenuseid sotsiaalmeedia ruumis kujundada? Teie tervishoiuasutuses on väga hea teenus. Kuid sellele on kiirelt vaja leida ostja. Kuidas teenusele tarbijat leida? Milliste võtetega enda tegevustest ja oskustest paremini teada anda? Kuidas ellu jääda ja ennast kehtestada tervishoiu võimuredelite vahel, kus mõjuteguriteks on otsustajate, jõuliste persoonide, meedia ning sotsiaalmeedia ülemvõim? Kuidas esineda, mida selga panna, et sõnum toimiks? Milline sõnum kõnetab tervishoiu tippspetsialistidest kuulajaskonda? Kuidas tagada sujuv kommunikatsioon teile oluliste otsustajate, arvamusliidrite, partnerite ja patsientidega igapäevaselt, ja ka siis, kui asjad hakkavad käest ära libisema? Kas öelda või mitte ja kuidas öelda, et ka kriisimeelses olukorras säiliksid suhted edaspidi positiivsena? Millal tulevad mängu delikaatsed isikuandmed ja kuidas patsiendijuhtumit avalikkusele käsitleda? |
Õppekeskkonna kirjeldus | Klassiruum |
Õppematerjalide loend | |
Lõpetamise tingimused | |
Väljastatavad dokumendid | Õppijale, kes omandab õpiväljundid, väljastatakse tunnistus. Õppijale, kes ei omanda õpiväljundeid, väljastatakse tõend. |
Täiendav informatsioon | |
Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis! |