Õe roll diabeeti põdeva teismelise enesekontrolli jälgimise motiveerimisel | |
Õppekavarühm | Õendus |
Õpiväljundid | • Õppija omab ülevaadet teismeea muutustest diabeedi enesekontrolli jälgimisel. • Õppija oskab aidata ja motiveerida diabeeti põdeva teismelist enesekontrolli jälgima. • Õppija on motiveeritud rakendama koolitusel saadud teadmisi õenduspraktikas. |
Õppekava eesmärk | Anda ülevaade teismeliseas toimuvatest muutustest enesekontrolli jälgimisel ja kirjeldada õe rolli patsiendi motiveerimisel. |
Sihtrühm | Õendustöötajad. |
Õppekava koostaja ja juht | Albina Sider (RN) |
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemus | RN |
Õpingute alustamise tingimused | |
Minimaalne osalejate arv | 10 |
Maksimaalne osalejate arv | 25 |
Õppe maht | 8 akadeemilist tundi |
Õppe sisu | • Diabeet ja teismeiga – väljakutse lapsele ja perele. • Diabeedi enesekontrolli jälgimine ja teismelise eas. • Õe roll patsiendi motiveerimisel. |
Õppekeskkonna kirjeldus | Koolitus toimub õppeklassis. |
Õppematerjalide loend | Herdman, T. H. (toim.) (2012, 2016). NANDA õendusdiagnoosid: Definitsioonid ja klassifikatsioon. Tartu: Elmatar. |
Lõpetamise tingimused | Kursuse lõpetamise tingimus: õppetöös osalemine (100%) ja õpiväljundite saavutamine. Hindamismeetod: Etteantud situatsiooni lahendamine tunnis. |
Väljastatavad dokumendid | Õppijale, kes omandab õpiväljundid, väljastatakse tunnistus. Õppijale, kes ei omanda õpiväljundeid, väljastatakse tõend. |
Täiendav informatsioon | |
Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis! |