Õe roll diabeeti põdeva teismelise enesekontrolli jälgimise motiveerimisel
ÕppekavarühmÕendus
Õpiväljundid• Õppija omab ülevaadet teismeea muutustest diabeedi enesekontrolli jälgimisel.
• Õppija oskab aidata ja motiveerida diabeeti põdeva teismelist enesekontrolli jälgima.
• Õppija on motiveeritud rakendama koolitusel saadud teadmisi õenduspraktikas.
Õppekava eesmärkAnda ülevaade teismeliseas toimuvatest muutustest enesekontrolli jälgimisel ja kirjeldada õe rolli patsiendi motiveerimisel.
SihtrühmÕendustöötajad.
Õppekava koostaja ja juhtAlbina Sider (RN)
Koolitaja kvalifikatsiooni-, õpi- ja/või töökogemusRN
Õpingute alustamise tingimused
Minimaalne osalejate arv10
Maksimaalne osalejate arv25
Õppe maht8 akadeemilist tundi
Õppe sisu• Diabeet ja teismeiga – väljakutse lapsele ja perele.
• Diabeedi enesekontrolli jälgimine ja teismelise eas.
• Õe roll patsiendi motiveerimisel.
Õppekeskkonna kirjeldusKoolitus toimub õppeklassis.
Õppematerjalide loendHerdman, T. H. (toim.) (2012, 2016). NANDA õendusdiagnoosid: Definitsioonid ja klassifikatsioon. Tartu: Elmatar.
Lõpetamise tingimusedKursuse lõpetamise tingimus: õppetöös osalemine (100%) ja õpiväljundite saavutamine.
Hindamismeetod: Etteantud situatsiooni lahendamine tunnis.
Väljastatavad dokumendidÕppijale, kes omandab õpiväljundid, väljastatakse tunnistus. Õppijale, kes ei omanda õpiväljundeid, väljastatakse tõend.
Täiendav informatsioon


Registreerimine TTK Täiendkoolituse õppeinfosüsteemis!