Suhtlemisoskuse arendamine vene keeles (ESF ja HTM rahastusega)
Õppekava: Suhtlemisoskuse arendamine vene keeles
Toimub: 27.03; 28.03; 29.03; 1.04; 2.04
Eesmärk: Anda tervishoiutöötajatele teadmised, kuidas suhelda kliendi või patsiendiga ametialastes keerulistes situatsioonides, kuidas konfliktsituatsioone ennetada ning kuidas edastada raskeid sõnumeid.
Koolitajad: Lilia Kerro
Maht: 40 tundi
Õpiväljundid: Õppija:
1. Saab aru aktiivse suhtlemise põhimõtetest ja oskab neid kliendi/patsiendiga suheldes kasutada;
2. teab koostöö põhitegureid ja kasutab neid nii paaris- kui grupisuhtluses;
3. oskab ennast määratleda kliendi/patsiendiga suhtlemisel;
4. teab enda psühholoogilisi omadusi: vajadusi, võimeid, iseloomu ja eneseteadvust;
5. oskab valida patsiendi/kliendi närvisüsteemi liigist lähtuvalt õige suhtlemisviisi;
6. oskab ennast suhtlusprotsessis reguleerida ja juhtida;
7. tuleb toime agressiivse kliendi/patsiendiga suhtlemisel;
8. oskab konfliktsituatsioone juhtida;
9. teab efektiivse veenmise põhimõtteid ja kasutab neid;
10. kasutab suhtlemisel loomingulist mõtlemist ja teemaarendust.
Kursuse hind: ESF ja HTM rahastusega, osalejale tasuta
Toimumiskoht: Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (Kännu 67, Tallinn)
Lisainfo: Registreerimine toimub ainult e-posti teel liis.johanson@ttk.ee
Koolitusele registreerumiseks on oluline sihtrühma kuulumine!
Sihtrühma kuuluvad inimesed peavad olema tervishoiu valdkonnas töötavad erialase hariduseta täiskasvanud, keskhariduseta täiskasvanud või aegunud oskustega elanikkond vanuses 50+. Koolituse õppekeel on vene keel.

Info koolitusest loobumise kohta: