Klienditeenindus ja kaubatundmine erialase hariduseta apteegitöötajatele TASUTA! (HTMi ja ESFi toel)
Õppekava: Klienditeenindus ja kaubatundmine erialase hariduseta apteegitöötajatele
Toimub: Rühm on komplekteeritud ja enam ennast koolitusele registreerida ei saa! 16.09; 23.09; 30.09; 07.10; 14.10; 21.10; 28.10; 03.11; 04.11; 10.11; 11.11; 17.11; 18.11; 24.11; 25.11(kell 11.30-17.00 situatsioonülesannete lahendamine majast väljas); 01.12; 02.12; 08.12; 09.12.
Eesmärk: Kursuse eesmärk:
I moodulis
Anda apteegitöötajatele teadmised suhtlemise põhialustest ja ametialase suhtluse olemusest, õpetada nad ennetama ning lahendama keerulisi ja konfliktsituatsioone ning kuidas raske patsiendi puhul kasutada rahunemis- ja rahustamistehnikaid, kuidas ennast reguleerida ja juhtida, luua head suhet ning vältida halva suhte tekkimist kliendiga.

II moodulis
Õpetada apteegitöötajatele motivatsiooni, ambivalentsuse ning vastupanu olemust ning nõustaja olulisust nende kujunemisel, kuidas kasutada klientidega suhtlemisel efektiivse nõustamise põhimõtteid ning jagada kliendile teavet nii, et klient seda kuulda võtab ning väldib vastupanu tekitavaid suhtlemisvõtteid ja kuidas luua klientidega paremaid suhteid.

III moodulis
Õpetada apteegitöötajatele erialast vene/eesti keelt klientidega suhtlemiseks: apteegikaupade vene/eestikeelsete nimetuste kasutamiseks ja kliendile vene/eestikeelsete instruktsioonide jagamiseks ravimite kasutamise, säilitamise ja võimalike kõrvaltoimete kohta.

IV moodulis
Õpetada apteegitöötajatele toidulisandeid käsitlevat seadusandlust ning Eestis kaubastatavate toidulisandite kasutusvaldkondi; kuidas nõustada klienti toidulisandite valikul ning millist infot jagada kliendile toidulisandite kohta; mida klient peab teadma apteegikosmeetika eripäradest ja kuidas nõustada kliente toote valikul; kuidas hinnata naha seisundeid ja nõustada kliente haavahooldus- ja põetusvahendite ning apteegis müüdavate abivahendite valikul.
Koolitajad: Lilian Ruuben
Maht: 126 kontakttundi
Õpiväljundid: Õppija:
I moodul – Klienditeenindus ja selle alused, kokku 40 akadeemilist tundi
1.Saab aru suhtlemise põhialustest ja ametialase suhtluse olemusest;
2.tuleb toime keerulistes situatsioonides (raske kliendiga);
3.oskab konfliktsituatsioone ennetada ja nendega toime tulla, valdab rahunemis- ja rahustamistehnikaid;
4.oskab ennast reguleerida ja ennast juhtida;
5.oskab edastada raskeid ja ebameeldivaid sõnumeid;
6.tunneb hea suhte komponente;
7.analüüsib halva suhte põhjuseid.

II moodul – Motiveeriv intervjueerimine, kokku 24 akadeemilist tundi
1.Saab aru motivatsiooni, ambivalentsuse ning vastupanu olemusest ning nõustaja rollist nende kujunemisel;
2.mõistab efektiivset nõustamist toetavaid põhimõtteid ning oskab neid oma töös järgida;
3.oskab jagada kliendile teavet nii, et klient seda kuulda võtab ning vältida vastupanu tekitavaid suhtlemisvõtteid.
4.oskab luua klientidega paremaid suhteid.

III moodul – Vene/eesti keel, kokku 24 akadeemilist tundi
1.Oskab kliendiga vene/eesti keeles suhelda;
2.tunneb apteegis müüdavate toodete vene/eestikeelseid nimetusi;
3.oskab vene/eesti keeles anda instruktsioone toidulisandite ja konsuumerkaupade kasutamise ja säilitamise kohta.

IV moodul – Kaubatundmine kokku 38 akadeemilist tundi
1.Omab ülevaadet toidulisandeid käsitlevast seadusandlusest, Eestis kaubastatavate toidulisandite kasutusvaldkondadest;
2.oskab nõustada klienti toidulisandite valikul ning oskab kriitiliselt analüüsida toidulisandite kohta jagatavat infot;
3.on teadlik apteegikosmeetika eripäradest ja oskab nõustada kliente toote valikul;
4.oskab nõustada klienti haavahooldus- ja põetusvahendite valikul;
5.oskab nõustada klienti apteegis müüdavate abivahendite valikul.
Kursuse hind: ESF rahastusega
Toimumiskoht: Kännu 67, Tallinn
Lisainfo: Koolitusele registreerumine kohustab õppetöös osalema ja koolituse lõpetama.
Oluline tingimus on sihtrühma kuulumine, koolituse sihtrühmaks on apteegis töötavad klienditeenindajad, kes on erialase hariduseta, keskhariduseta täiskasvanud või aegunud oskustega elanikkond vanuses 50+.
Registreerumine meili teel aadressil koolitused@ttk.ee või telefonil +372 67 11 707
Info koolitusest loobumise kohta: