Suhtlemine (vene keeles) TASUTA! (HTMi ja ESFi toel)
Toimub: 12.-14.04.2016; 19.-20.04.2016
Eesmärk: Anda tervishoiutöötajatele teadmised, kuidas suhelda kliendi või patsiendiga ametialastes keerulistes situatsioonides, kuidas konfliktsiotuatsioone ennetada ning kuidas edastada raskeid sõnumeid.
Koolitajad: Lilia Kerro
Maht: 40 tundi
Õpiväljundid: • saab aru suhtlemise põhialustest ja ametialase suhtluse olemusest;
• tuleb toime keerulistes situatsioonides (raske kliendi/patsiendiga);
• oskab konfliktsituatsioone ennetada ja nendega toime tulla, valdab rahunemis- ja rahustamistehnikaid;
• oskab ennast reguleerida ja ennast juhtida;
• oskab edastada raskeid ja ebameeldivaid sõnumeid;
• tunneb hea suhte komponente;
• analüüsib halva suhte põhjuseid.
Kursuse hind: TASUTA!
Toimumiskoht: Kännu 67, Tallinn
Lisainfo: Sihtrühmadeks on erialase hariduseta täiskasvanud, keskhariduseta täiskasvanud või aegunud oskustega tööealine elanikkond vanuses 50+.

Koolitusi rahastatakse ESF programmist "Täiskasvanuhariduse edendamine ja õppimisvõimaluste avardamine", kinnitatud Haridus- ja teadusministri 8. juuni 2015. a käskkirjaga nr 235.

Koolitustele registreerumine toimub e-posti aadressil koolitused@ttk.ee .
Info koolitusest loobumise kohta: Koolitusele registreerumine kohustab õppetöös osalema ja koolituse lõpetama.